torsdag 26 juni 2014

VECKA TRETTIONIO


Vecka 39 idag. 
Det känns overkligt.


Om ett tag så kommer bebisen.
Känns jätte konstigt att vi ska bli fyra nu.
Men också jätte spännande.
Magen växer på sig och allt går fint.

Jag har inte packat min väska till BB ännu.
Vet inte varför jag har dragit på det med tanke på att den kan komma när som.
Till bebisen och Tobbe är det fixat.
Men inte tills mig...
Är väl lite skraj kanske??


På tisdag blir det barnmorskan.
Undrar om hjärtljuden är höga då med som dom har varit.
Tippar på en tjej som sagt.
Det återstå att se.
Ska bli spännande att snart få veta i alla fall.


5 kommentarer:

Sallys hus sa...

Nämen hörru!!! Packa nu!!
annars blir ju till o med jag nervös!! Du kan ju inte komma dit utan tandborste o rena kläder... å kameran o bebisfilt o nalle o bebiskläder... PAAAACKA!!
det kommer gå bra...
Kram Katarina

Fina Frun.se sa...

Åååh, spännande!!!! Vila nu massor, så du har energi när det blir dags. Kram!

Sofia - Strawberry Dreams sa...

IHHH, inte långt kvar nu. Spännande!

Lotta sa...

Sv: Tack så jättemycket:) Jag älskar Marc Jacobs. Dom har hur mycket snyggt som helst ju :) KRAM

Lotta sa...

Sv: Tack så jättemycket:) Jag älskar Marc Jacobs. Dom har hur mycket snyggt som helst ju :) KRAM