fredag 1 augusti 2014

Bara en titt...


Här får ni ett smakprov på loungen vi köpte.
Jag nämnde förut att eftersom vi fick barn så stannade våra renoveringsprojekt upp.
Det är därför det ser lite halvtaskigt ut på bilderna.
En slang där,halvfärdig vägg mm.
Det är ett tecken på att vi har annat för oss - babylyckan.
De blir bättre sen, så småningom.


Hihi,vi har inte tagit av plasten ännu av kuddarna.
Men vi ska göra det så småningom ;)




Jag köpte detta kopparfärgat fat samt åtta små lyktor på våran lågprisvaruhus Karlssons idag.
Fatet kostade 199kr
Lyktorna kostade för tillfälligt 5kr/st annars 9kr/st.
Köpte i färgen lila och gråaktig.
Det blev jättefint tycker jag.
Här kan man sitta inlindad i en filt med en bra tidning och en kall sommardrink eller en smoothie.
Älskar livet.
Det bjuder på så mycket härligt just nu.



Det fanns förvarningar med.
Antar det är att man ska lägga ned kuddarna i?
Men jag tror vi kommer köpa en dynbox senare.
Här kommer nog förvaras annat i som plädar mm.



TIPS! Sen alla ni som har rottingmöbel så skulle man INTE tvätta med såpa och vatten på rottingmöblerna.
För då spricker tydligen rottingen till slut.
Även om återförsäljaren har sagt det så ska man ha detta rengöringsmedel.
Jag har ingen aning om det är så men dom i butiken sa ALDRIG vatten och såpa.
Någon som har någon erfarenhet av just vatten och såpa rengöringen?
Vi vågar i alla fall inte testa så vi köpte denna.

Ha en fin dag i solvädret.
Love Jannice

Inga kommentarer: