onsdag 27 augusti 2014

Dagens.

Veckan börjar lida mot sitt slut.
Har försökt få till att åka till stan några dagar nu. 
Men inget har lockat speciellt när man var sjuk.
Igår tänkte jag göra de men var helt sänkt.
Idag tänkte jag göra ett försök men blev inget idag med.
Siktar på morgondagen.
William behöver verkligen vinterkläder och skor inför höst och vintern.


Skor - Converse.
Jacka - Cuppuccini (köpt på Wason i Sala)
Tröja - HM


Vi har i alla fall knallat i blåsten.
Usch,inge vidare mysigt varmt även om solen skiner men kändes som vi båda behövde frisk luft :)
Denna förkylning är jävlig mot oss..



Hihi,har gjort två klädbyten då lilleman dräggla på mig.
Detta är alltså inte samma tröja som på bild ett.
Holly Chic tröja från Holly Whyte By Lindex.

Dagens baby.

Tröja - Gant
Strumpor - Lindex
Byxa - Lindex



Här morgonmyste vi.
Han är så duktig och sover till halv tio på morgonen.
Han somnade igår halv tio igår kväll.
Han sover mycket våran lilla sömntuta.
Dock sov William mer kändes det som ;)
Nu längtar jag till fredag och helg.
Ha en fin dag alla ni! Puss och kram

5 kommentarer:

Cissi sa...

Nä, allt känns verkligen motigt när man inte känner sig riktigt bra... Hoppas du kryar på dig snart

Maria - Wikers Liv sa...

Jag längtar också efter fredag och helg!
Så söt "dagens baby" =) Väldigt lik sin mamma, eller har jag fel? ;)
Hoppas du mår bättre och kommer iväg in till stan :)
Kram/Maria

Helenas enkla vardag sa...

Usch vad jobbigt att inte må bra, hoppas det ger sig snabbt! Det kan ju ta på krafterna att gå på stan, så det är ju bra om man känner sig någotsånär och att inte vara på stan för länge. Vilken liten tuff kille, riktigt modelejon.
Kryakram Helena

Fina Frun.se sa...

Åh, så gosigt! Vilken sötnos :) Krya på dig!

Malin sa...

Så fina bilder!!!!:)