söndag 17 augusti 2014

Räksoppa en kall dag.

Undrar om hösten är här?
Jag har blivit förskyld.
Det kom så plötsligt.
Vet inte om jag har blivit smittad eller om jag har gått i för tunna kläder?

Idag till kvällsmat ville jag ha soppa och blev å sugen på räksoppa med hetta så det fick bli det.
De är väl inte pojkarnas favorit även om William gillar fisk.
Men de gick ned i deras magar och ena backade om.



På tisdag så börjar William i skolan och det blir rutiner igen.
Själv så ska det faktiskt bli skönt med rutiner.
Men ledigheten är ju underbar den med.
Hösten kom så plötsligt.
De gäller att man klär sig ordentligt nu.

Kram

3 kommentarer:

Fröken M sa...

Usch !! krya på dig !!

haha... jadu, gårdagen var galen ! när till och med mannen säger att jag ska ladda upp en film på honom på instagram ( han vill ju vanligtvis inte ens vara med på bild ) - då har det druckits både en och annan öl... ;)

idag är jag inte lika pigg, och jag har gladeligen anmält mig som frivillig till att köra hem fran kräftskivan nästa helg... I say no more ! ;)

Kram

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar. sa...

Ja visst kom hösten fort - lite för fort för min smak, men det är ju bara att gilla läget. Hoppas du kryar på dig snart! kram

Sofia sa...

Åh vad gott! Här är det också kallt så det blir inte mycket tid utomhus tyvärr.