tisdag 23 september 2014

Sjukstuga..


Inte igen... Blir galen!!!
Feber,förkylningar,hosta som attackerar oss..
Barnen har börjat om med sina förkylningar igen.
Det stör mig massor.

Igår hade William feber och frös och var inte alls pigg.
Så idag blev han hemma ifrån skolan.
Felix han hostar och snorar men ingen feber...
Det känns som att alla bakterier bara attackerar barnen på nytt och om igen.
Nej,nog om sjukdomarsprat..

Idag blir de bara att ladda batterina och göra massor av roligt ihop.
Film,sjukstugafika,bläddra i böcker och ha det mys.
Kanske göra oss en vitaminbomb som smoothie.
Vila oss framför en film under filten och bara vara.
Sambon skulle vara sen hem och det känns lite si sådär.


Här bland annat shoppade jag här om dagen.
Vinterskor till William och en sjal till mig.
Nu på fredag ska jag till frissan med....
Bli lite höstfin.

Hur har ni det idag?

2 kommentarer:

Villa Ell sa...

Så tråkigt med sjuklingar i huset...
Du får se fram emot frissan så härligt att gå dit
Jag var där igår!

Kram och krya på
Sandra

Lotta sa...

Sv: Jaa, den är jättefin :) och tack så mycket!

Hoppas dom kryar på sig fort! KRAM!