lördag 25 oktober 2014

Extra jobba i helgen..


Första jobbdagen på mycket,mycket länge.
SEX MÅNADER SEN!
Sist var jag tjock,öm och hade foglossning.
Sist väntade jag Felix och var som en badboll..
Var ganska så skönt att få komma tillbaka en snabb visit.
Träffa alla kollegor, även om bebisbubblan är underbar!
Imorgon gör vi det igen sen är jag hemma med grabbarna igen.
Mammaledighet är fint det!


Är väldigt trött och slut..
LÅNGA DAG!
Ska bli skönt med en "sovmorgon" imorgon..
Ja,de beror ju på när man lägger sig men klockan ska ju ställas tillbaka en timme.
Hoppas jag kan komma i sängs i tid..
Är ju expert på att lägga mig så sent som bara den.

Ha en fortsatt fin kväll! Kram

5 kommentarer:

Fröken M sa...

Åh vilken fin "dörr krans" !! :)

Villa Ell sa...

Visst kan mammaledigheten vara härlig men det är också skönt med en paus ibland som att jobba några timmar

fin kväll till dig
kram Sandra

Ekenäsliv sa...

Då förstår jag att du är trött ikväll..
Här är det med sömniga ögon nu så sängen kallar.
Sov gott!
Kram Anna

Malin sa...

Så fint hjärta!!
Hoppas du har haft en bra dag.
Kram

pillan sa...

Skönt att komma ut om så bara för en dag i "vuxenlivet" för att sedan återvända till familjen!

Ha det fint, Kram PIllan