söndag 2 november 2014

Helgen som gick i raketfart...

Oj,,ursäkta röran...
Rörigt överallt i vårt hus nu.
Blir så med kalas och renovering.
Idag firade vi sambon som egentligen fyller imorgon.
Ingen inspiration och tid så de blev köpekakor.
Ibland kan köpekakor vara lika goda..


Lovet och helgen har verkligen swischat förbi i raketfart..
Massor av roligheter blev det.
I fredags var det en ganska så lugn dag.
Lördags började dagen med innebandymatch för pojkarna.
Dom vann denna träningsmatch och var så söta så på planen.
Sedan åkte vi vidare till syrran för hennes son hade födelsedagskalas.
Hela 17 barn var det på kalaset.
Blir så när han har en stor klass..
Vidare åkte vi till mamma och pappa.
Mamma hade bakat en daimtårta till min sambo för att fira honom.
SÅÅÅ GOTT!
Har saknat denna daimtårta som barn..
Har saknat min familj också massor!!
Träffar dom inte så ofta heller som jag önskar att de blev.


När vi hade varit hos mamma och pappa i några timmar så åkte vi vidare till Malin och Johan.
Dom bjöd på räkröra på en toast med avocado och citron.
Ungstekt fläkfilé med potatisgratäng och beasås och tårta och kaffe.
Jättegott Italienskt vin som jag måste köpa nästa gång jag går på bolaget.
Jättegott glögg drack vi också med smak av chilli och choklad.
Synd jag inte hade kameran med mig jag som älskar att fota..

Så helgen har varit så himla mysig...
Nu imorgon är det vardag igen.
KRAMAR!!!

5 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

Vilken mysig helg :) kram Diana

Ekenäsliv sa...

God morgon!
Kikar in och önskar dig en fin vecka.Så mycket ni hann med i lördags och så mycket gott ni bjöds på:)
Ha de gott!
Kram Anna

Kristin/onlyfemale.se sa...

Vad mysigt och jag blev riktigt sugen på kalfatet nu på väg hem från jobbet;)

Malin sa...

Mums! Den där fikan ser god ut!

Sov så gott fina!
Kram

Bec sa...

Åh så goda kakor :):)