lördag 29 november 2014

Kvällsmys


Black friday igår och USA´s tradition dagen efter thanksgivings.
Ja,igår var ni ute och shoppa på stan eller handla på internet tror jag nog?
Ja,det är denna fredag som man ska passa på att shoppa alla klappar då det är rea i stort sett överallt.
De damp ner 20-tals mail i mailboxen och jag stod redo för julshoppingen.
Så igår slog jag in en hel drös med julklappar.


Köpte två hyacinter och blockljus till adventsmyset som börjar imorgon.
Köpte även dessa siffror som man sätter på ljusen.
Nu funderar jag bara hur jag ska pynta adventsljusen.
Det ser ganska tomt ut.
Kanske jag går och och plockar lite granris och pyntar med.
Det luktar ju dessutom gott.


Vi var också idag hela familjen i Västerås på shopping.
Vi åkte hemåt och var hemma runt sju-tiden.
Gjorde lite roséglögg och fruktsallad och bara myste nu ikväll efter barnen sover fint.
Imorgon är det första advent.
En början på julmånaden.



Vill önska er en fin kväll! Kram Jannice

1 kommentar:

Hemma på Sjuan sa...

Vad adventsmysigt du gjort! Kram Suss