lördag 27 december 2014

Julafton.

Har inte varit på super aktiv här och har dessutom inte ens skrivit något om julafton...
Den julen var vi hemma hos sambons bror.
Massor av julmat och fika...
Blev proppmätt redan vid julmaten jag så fikade inte så värst mycket ;)
Slog stopp...


Här ser ni kusinligan...
Fr v: Ludwig och i knät Leo, Cajsa och Felix i knät, William och Lovisa i knät.


Tomten kom också....
Ungarna vart så glada så och hurra och tjoade..
Även om William inte tror så mycket på tomten vad jag har förstått så låtsas han för det små.


Hoppas ni alla hade en fin julvecka.
KRAMAR!

4 kommentarer:

Mor sa...

Super fint kusinkort! Härligt

Lotta sa...

Sv: Ja, verkligen! Dock blir det plugg under jullovet också för jag har tenta direkt när skolan drar igång sen igen :/ Inte alls roligt! Förstår inte riktigt hur lärarna tänker när de lägger en tenta efter ledigheten :/ KRAM!

Lotta sa...

Sv: Ja, verkligen! Dock blir det plugg under jullovet också för jag har tenta direkt när skolan drar igång sen igen :/ Inte alls roligt! Förstår inte riktigt hur lärarna tänker när de lägger en tenta efter ledigheten :/ KRAM!

pillan sa...

Ja du fika och godis har jag fått nog av nu...urk!

Varit och tränat idag så skönt!! Svinkallt här -23, så utomhus går jag icke...

Kram P