lördag 21 februari 2015

Alicias födelsedagskalas!

Hej!!! Sitter här i mörkret.
Barnen ligger sen en lång tid tillbaka och jag sitter uppe och surfar.
Sambon har en vän här och dom har trevligt.
Sent inlägg men vad gör det?
Dagen började med ett cirkelpass.
Men sträckte mig så fick lite ont och vissa övningar var bara jobbiga att göra.
Så hoppas det hinner gå över tills nästa gång.

Idag firade vi systerdottern Alicia... 3 ÅR redan!
Wow,går fort... Och såklart drömmer hon att vara en prinsessa som alla andra tjejer gör :)
Frost och prinsessan Sofia står högst på listan :)
Hon var nöjd över pusslet och klisterboken hon fick i alla fall.



Felix som gärna är mer vild än tam just nu och vill utforska världen.
Han kryper super snabbt med hjälp av säng och soffa på golvet går de lite saktare.
Men ganska skönt för när den tiden väl kommer så är det full rulle..


Här nedan pappa,mamma och Felix samt min mormor och farfar.
Tänk att alla mina mor och far föräldrar lever.
Jag är riktigt glad över att dom finns kvar och hoppas på många år till...
Dom alla är pigga och glada och härliga.



Tittut bakom tulpanerna... 
Här tittar dom på ett klipp som var väldigt intressant tyckte Felix.


Mina två systrar längst till vänster.
Min ena syster i vitt hon har nyligen varit i Mexico och är sådär härligt brun.
Hon och hennes kille fyller varsitt 30 år i år! :)


Så söta och fina bilder jag fångade på min mormor och Felix när dom busar och spexar med varandra.
Mormor gjorde en sak och Felix härmade henne.
Det var väldigt kul tyckte dom båda två tillsammans.... Sött!!!
När alla åkte hem ifrån kalaset beställde syrran och hennes familj och vi pizza.
Jag tog en pizza med mozzarella,parmaskinka,oliver mm.... Gottigott.
Är det lördag så är det... Hihi, synda lite jajamän!


Ja,och man ser ju vem han är lik...
hans pappa upp i dagen jajamänsan.
William är mer lik på min sida :)

Nej,nu ska jag kasta mig i sängs.
Trött och slut efter en lång dag med släkten :)
GODNATT!!!

2 kommentarer:

Christin sa...

Vilket roligt kalas det ser ut att ha varit! :) Hoppas du har en mysig söndag!

Kristin/onlyfemale.se sa...

Vilket mysig kalas!

Kram Kristin