måndag 23 februari 2015

En lugn morgon.

Med kaffet i handen och datorn framför ögonen sitter jag nu och kollar runt lite på tapeter.
Medans man dricker kaffet leker Felix med gåbilen och hej och hå vilken fart.
Stora sonen är i skolan och jag tror han har längtat för imorse var det ett stort leende.


Stora sonen vill ha i tema blått rum.
Han har ju gardiner i petrol/mörk turkost och vill gärna fortsätta i alla spår.
Själv skulle jag gärna vilja fixa lite mer och byta ut vissa möbler eller sätta in vissa.
Mer förvaring för leksaker,filmer,spel mm och såklart vill W ha en ny tapet.
Men vi tar i omgångar och rensar hans rum här hemma tillsammans.


Och igår fick Felix ett nytt rum.
Spjälsängen flyttades in i hans rum och han sov där hela natten.
Hörde inte ett ljud av honom från 20 till 06.40...
Då fick han en flaska och sen somnade han om och vaknade ca 2 timmar efter.
Såå skönt att han sov hela natten och jag hoppas att de blir flera såna nätter som han sover utan att vakna..
Om han vaknar får han bara nappen,kramar och tröstar..
Och vips så somnar han om då.

Nej,nu ska vi göra lite nytta.
Vi går i pyjamas fortfarande...hihi. Kram

2 kommentarer:

Adina sa...

Du är så himla duktig på att fota Jannice :)
Bilden på Felix är ju helt underbar!

Ekenäsliv sa...

Ja, biland behöver man såsa runt i pyjamas o bara ta det lite soft :)
Så det tycker jag ni gör rätt i! :)
Ha de fint!
Kram Anna