fredag 20 februari 2015

Två guldiga ting.

LAMPA GULD

Tummen upp för dom.
Dessa två ting vill flytta in till mig :)
Vad tycker ni om dom?

Idag körs alla maskiner i vårt hem i stort sett.
Vill ha bort all tvätt och disk tills i helgen.
Denna helg ska kusin till mina barn firas med buller och bong.
3 år blir stora tjejen.

Sen blir det storrensning på schemat och varför inte en god middag med familjen.
Sen såklart ett cirkelpass med Malin.
Livet är väl bra underbart?
Låt de alltid få vara såhär fint,enkelt och härligt...

BESTICKSET GULD 16 DELAR

3 kommentarer:

Fröken M sa...

Jag älskar lampan !!

Haha, tack, men det var inte jag som fick sova ut ! jag började jobba klockan 7 i morse så presenten stod i köket med ett kort när jag kom upp medan killarna fortfarande sussade gott :)

Kram

Hemma på Sjuan sa...

Snygg lampa men besticken skulle nog inte hålla sig fina så länge här... Ha en fin helg, kram Suss

petra sa...

Lampan e jättefin gillar mässing mer o mer trodde aldrig det men nu e jag fast:)kram