måndag 23 mars 2015

LYCKOPILLER!

Imorse fick man ingen sovmorgon här inte.
När jag stod vid bussen med Felix hör jag en liten sångfågel i barnvakten.
Sötisen då,vi myste lite och sen gick vi upp och käkade en fin frukost.

Och för en timme sen la jag denna solstrålen.
Och han sover fortfarande.
Igår var vi och hälsade på sambons kusin som fått bebis.
Då var det minsann inte tid på att sova tyckte Felix.
Så han var lite trött i mössan då ;)


Fulle rulle på den här killen...
Han reser sig,sätter sig, kryper,ställer sig igen osv..
Han lärde sig för ca 2 veckor sen att klappa händerna.
Blir bara gulligare och gulligare för varje dag vi tränar på det!
Håller på lära oss vinka också och sen visar jag honom saker och säger vad det är.
Ska bli intressant och se när han börjar prata.
Mamma och pappa kan han ju redan säga..
Dock säger han inte mamma lika mycket som pappa :)


Haha,ja ni ser.... Ställer sig upp.
Söta unge..


Tur man har barn för dom är som lyckopiller.
För just nu har jag tappat gnistan.
Jag känner mig inte glad eller motiverad till att göra saker.
Visst har jag ett leende på läpparna ofta, men just nu känner jag bara att jag behöver paus.
Så konstigt att känna såhär när våren ska komma.
Jag brukar känna det här när det blir höst och vinter.
Ser fram emot att få bowla med William,sambon,Emelie och Thom på fredag i alla fall.
Det ska bli kul att få bowla som vart hans 7 års present av gudmor och hennes kille.

Ikväll ska jag i alla fall få träna lite med Malin och det ska bli så KUL..
I fredags var vi i Västerås och hade det trevligt.
Man skrattar alltid med henne.
Tack för i fredags. Mycket roligt.
Härliga samtal,skratt,drinkar,musik och dans :)

KRAM

1 kommentar:

Bloggande 4barnsmamma sa...

Ibland kan man känna sig nere utan att riktigt förstå varför... Hoppas det vänder!
Bowling lät skoj:)

Kram kram