onsdag 29 april 2015

Eftermiddagen.

Efter Felix har vaknat efter sitt sovpass så tar vi alltid en mellis när W kommit hemifrån skolan.
För en timme sen satt vi vid bordet och åt..
Vi varierar lite på var vi sitter.
I bland i vardagsrummet och ibland i köket.
Jag tycker det är riktigt trevligt att sitta i vardagsrummet och det rummet är vi nog mest i.
Det är stort och luftigt och där kan barnen busa och ha skoj.



Haha,huller om buller vid bordet...
Felix leker lite med leksaker medans jag dukar fram och W har redan börjat hugga sig in på gröten.
Ja,ibland är man inte snabb...

I måndag komm Kähler vasen på posten också.
Den jag beställde i december tror jag det var?
Och nu fick man hem den.
Lång väntan men den pryder fint där och värt att vänta på.



Bara byta gardiner....
Som jag har tjatat om det ;)


En kopp och en finkrips knäcke..
Det är mumma det.


Och dom underbara små liven..
Dom får vi inte missa att ta kort på inte..
Hihi,tycker Felix bara blir mer och mer lik mig.
Men ändå en stor kopia av sin pappa.
William är lik min sida och min pappa väldigt mycket.



Får se om det inte blir någon zumba ikväll.
Vore ju kul men sambon kanske ville träna.

Hur har ni det idag? Kram

7 kommentarer:

Fröken M sa...

Underbara blommor och jätte fin vas!
Här ska det shoppas ute växter för hela slanten i helgen.
Jag köpte nya krukor förra helgen och dem är det dags att fylla :)
Kram

Kristin/onlyfemale sa...

Men åh så fin! Som sagt den som väntar på något gott;)

Förstår att du inte kan låta bli att fota barnen, samma för mig.
Kram!

Cissi sa...

vilka fina blommor i den underbara vasen!

Här väntar tenta så Iris har barnvakt..

Ekenäsliv sa...

Så fin den där vasen! Jag har n med svarta ränder något högre som jag är väldigt nöjd med oxå :-)

Har ju glömt svara dig and de runda borden som jag visade förra veckan. Det setet med två låg på 3995:-, som hittat ju ;-)

Ha en riktigt fin valborg!
Kram Anna

Malin sa...

Så mysigt!!!!
Vasen är såå fin.

Trevlig Valborg.
Kram

Maria - Wikers Liv sa...

Mysigt och fint inlägg! Klart man ska leva och busa och leka i vardagsrummet!
Den där vasen är så snygg! Värd all väntan.
Kram och ha en fin helg!
Maria

pillan sa...

Oj lång väntetid på vasen men så fin så värt väntan, antar jag ;) !

Kram PIllan