tisdag 28 april 2015

En mysig dag..



Idag har jag städat.
Eftersom förra veckan blev lite si och så när sambon var ledig långhelg då "glömmer" man rutinerna lite ;-)
Så igår och idag har jag ägnat mig åt att tvätta,städa och fixat.
Ja,de tog sin lilla tid när man har en upptäckarkille som vill peta,stoppa allt i mun och klättra på allt.
(Han blir nog vildare än William)...
Men både igår och idag sov han lång pass på middagen.
Hela tre timmar så det var jätteskönt.




Hela eftermiddagen har vi ängnat oss åt utesysslor.
Lite pyssel i kaningården samt njutit av solen.
Spanat på barn som lekt,skrattat och myst :-)
Underbar tid den här mammaledigheten och den får man aldrig tillbaka.
Bara minnen som man kommer minnas.
Så jag njuter varenda sekund som går.


Om min kaninsida och uppfödning hittar ni HÄR.
Ska göra en specifik länk i sidan så småningom.

Var på ett cirkelpass och oj vad svetten rann.
Så skönt när det är gjort efteråt.
Hoppas på flera pass denna vecka.
Kanske zumba imorgon om sambon hinner hem :-)
Annars får jag ta promenader eller en cykeltur.

Hur mår ni? Kram

Inga kommentarer: