söndag 26 april 2015

Gårdagens kväll

Igår kom mamma,pappa,syster med familj och faster med kusiner hit.
Kocken,min sambo stod vid grillen och det blev fläskfilé,hamburgare och olika grillspett.
Samt stekt potatis, sallader,feta,oliver och tsatsiki.

Mums så gott det är med grillat.
Eller vad tycker ni?

Haha,såklart ska ungarna göra sig lustiga på bilderna med.
Det är ju en obligatorisk grej dom har för sig.



Massor av grillat.... Sååå gott!!
Ja,ursäkta mitt kök...
De ser typ alltid ut såhär tyvärr just nu ;)


En bus mormor och en bus Alicia....


Massor av kärlek till hela familjen.
Så synd man inte ses så ofta..
Det MÅSTE bli ändring så att säga.


Alltid full rulle här... ;)


Haha,jag skrattar åt denna bild.
Nu ska jag förklara.... Eller ni ser...
På bilden ser ni mina kusiner, systerdotter och systersonen,min största son....
och sen dyker precis en liten mini-mini upp...
Nämligen Felix... Så klockrent..

TITTUT säger Felix! ;)

1 kommentar:

Mor sa...

Det var ju en himla bra bild! Tack för en trevlig kväll. Puss Mor