onsdag 22 april 2015

Låååångfrukost

God förmiddag...
Imorse såg frukostbordet ut såhär.
En låååång frukostläsning och en sovmorgon fick jag allt.
Känner mig utvilad idag.
Inte varje dag man känner så nu för tiden ;)
Lillen tog sovmorgon till nio och sen myste vi i sängen en halvtimme.
Ja,så vi båda har tagit en mysig frukost ihop.

Jag längtar tills att få bara vara ute och fixa på altan och i trädgården.
Har en del att pyssla med.
Dock inte så lätt att pyssla med när vilddjuret-söt-Göte är i full gång ;)


Fick ny tidning i lådan igår och oj så mycket gott det verkar vara...
Massor av inspiration som flödar i mitt huvud just nu.
Jag tänker bara på alla sommarmiddagar med härliga kvällar ute på altan.
Med en grillad köttbit,en blandad sallad och ett gott rosévin till.
Drack ett rosévin i min smak hos Malin och Johan förut och oj i min smak.
Minns dock inte vad den heter. Ska ta reda på det :)

Nej,ska ut i solen snart och mysa.
Ni kommer väl ihåg er att smörja in er?
Solen tar ju så mycket nu.

Eventuellt på fredag blir det nog en tripp till underbara thuns snart.
Hann inte går igenom hela på 1,5 timme :)

KRAM

Inga kommentarer: