fredag 1 maj 2015

Raketfart kväll..

Kvällen gick i kanon fort.
Vips så var det kväll.

Jag gjort mellis-mål till lillskrutten.
"Rismums" med mangosmak.
En succé här hemma.
Super enkelt och super gott.
Jag tycker ju om mango så det här är ju ett enkelt mål för alla åldrar.
Ska göra med fler smaker sen när tiden finns.

Om någon vill ha receptet så hojta!


Här leks det för fulla muggar med olika saker..
Ja,dock var det här runt sex tiden och då lilleman somnade ca en och halv timme senare.
Sååå sött han sover nu..
Jag var in och kikade på honom.
Det gör jag jämt...
Tycker det är så himla mysigt att titta på honom när han sover :)
Gosebollen!


William är en superbra storebror..
Mån om den lilla hela tiden. Såååå sött! 

Lunchen fick bli pannkaka..
Men det tackar ingen nej till varken storebror som lillebror.
Båda äter det med god aptit.

Och mamman i huset tänkte göra det lite roligt för sig...
Jag är lite påhittig ibland och vill göra maten roligare.
Haha,dock flöt sylten ut ganska så fort då pannkakan var varm men lite kul var det.


Kvällen har varit bra.
Haft sms kontakt med sambon och han har en trevlig grabbkväll.
Jag och William kollade på shrek och nu ska vi göra ett försök till sängen.

Ja,det är en dag imorgon med.
Väckarklockan står på klockan sju.

3 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

Älskar att titta på kidsen när dom sover :) kram Diana

Fröken M sa...

Att servera maten på ett lite roligare sätt brukar vara väl värt ansträngningen då de små har en förmåga att äta med god aptit :)
Kram

Louise sa...

Vad roligt att försöka lägga sylten i olika former, synd att det inte riktigt fungerade^^