tisdag 26 maj 2015

Vi städar idag...

HEEEJ! Hur mår ni?
Felix har blivit småförkyld igen.
Eller igen.... De var ju ett tag sen han var sjuk nu tack och lov.
Lite gnälligt inatt så han somnade bredvid mig som var väldigt länge sen han gjorde.
 Så passade såklart att vila ett tag imorse.

Lägger idag in en bild som påminner om sommar.
En bild som togs förra årets hos mamma och pappa när vi drack rosé och käka lax i ugn.


Idag har vi bäddat rent alla sängar.
Det ska bli så härligt ikväll när man lägger sig i nybäddad säng.
Älskar nybäddat....
Sen tvättat en del maskiner och hängt ut och in i skåpen.
Ska städa övervåningen och nedervåningen när jag får tid.
Ska bara lägga denna lilla vilda killen.

Sen väntar jag på min leverans som ska komma med lastbil idag.
Så idag blir bara en dag hemma med andra ord.

Ha en toppen dag! Kram

1 kommentar:

Mor sa...

Sommar är så himla ljuvligt. Att vara hemma är ljuvligt. Att vara tillsammans är åndå mera ljuvligt. ÄLSKAR VÅR, SOMMAR, SOL, HEMLAGAD MAT OCH ATT VARA TILLSAMMANS - SKA VÄL INTE STICKA UNDER STOLEN ATT JAG ÄLSKAR ROSÉ
Kram mor