måndag 24 augusti 2015

Träning och städ

Full rulle av denna dag igen...
Och mirakel skedde.
Felix sov till elva imorse (!?!?) och jag slumrade till på soffan efter busslämningen utanför vår dörr.
Men så himla tokigt det där blev.
Ja,det förstörde nästan min dag på något vis även om det var skönt.
Tvätthögen av berg betade jag av ganska lätt.
Endast en tvätt kvar nu vid halv tio snåret...
Håller på bädda rent sängarna...


Och äntligen pallrade jag mig ned till dansfitnesen ikväll.
En timmes dans och det var lika kul som innan sommaren.
Ja,skönt att röra på sig lite.
Imorgon är det fullt upp hela dagen från nio till åtta..
Massor att göra.

Ska lägga mig en stund men lär ju läsa lite bloggar såhär på kvällskvisten.
Hur har ni haft det idag? Kram Jannice

2 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

Så skönt med sovmorgon! Fast jag håller med, dagen blir lite "knasig" då ;) Jag har alltid velat vara uppe i tid och få undan grejer, speciellt när jag var mammaledig.
Kram/Maria

Hemma på Sjuan sa...

Skönt att slumra en stund på dagen, här har det blivit mycket lugnare dagar än jag tänkt mig sista tiden... Dansfitness lät kul, kram Suss