tisdag 15 september 2015

Att vara i skogen..

Jag väljer skogen när jag behöver tänka eller göra något annat.
Jag älskar att gå i skogen och det gör ungarna med.
Någon som verkligen är dödskär i blåbär är våran lilla minipojke Felix.
Han slänger sig på dom och ska äta och äta.

Vi var ut och plocka lingon idag men massor av blåbär hade jag med velat tagit hem.
Jag älskar både blåbär och lingon och måste snart ut igen för att plocka.


En som trava på var ju Felix såklart, gå dit och hit och strosa runt i blåbärsbuskarna.
Haha,det ser alltid så roligt ut och man stannar upp och kollar på honom istället.
Men regnet öste ned så inte mycket lingon fick vi med oss.
Så vi packade ihop och åkte hem igen.

Och ja, Felix ville inte ha ha några tråkiga vantar på sig.
Lika så när man käkar mat... Han vill inte ha någon haklapp.

Nej,nu snart möta storebror vid bussen. Kram

6 kommentarer:

Annika sa...

Jag tycker man blir så fridfull när man är i skogen. Ja, om det inte är tusen myggor förstås. Men iår har det varit rätt lite sådana. Hoppas du får en fin tisdagkväll. Kram Annika

The Place To Be - Malin sa...

Skogen är verkligen ett ställe jag också besöker! Och det är ju toppen när man är barn - så mycket spännande som finns där!

Vilken sötnos!

Kram Malin

Elin sa...

Åh så mysiga bilder! :D

Malin sa...

Så himla mysigt!!!;)
Tack snälla för din kommentar på bloggen, hoppas på att blogga därifrån!;)
Kram

Mor sa...

Härligt att du finner ro i skogen. Bra att inandas luften där. Samt bra att gå i sin egen värld. Puss mor

Fröken M sa...

Åh, skogen är verkligen BÄSTA stället när man behöver koppla av !
Jag ska ta mig e ny tur i helgen och plocka lite bär - ensam med bara bra musik i öronen som sällskap!