lördag 19 september 2015

Kalas för en 3 åring.

Idag har vi varit hos barnens tjejkusiner då den största tjejen fyllde 3 år.
Hon fick så fina presenter så.
Av oss fick hon en "springcykel" om ni förstår vad jag menar ;)
Tårta,kaffe och fikabröd i massor.
Felix favorit är ju bullar och gärna i massor! 


Och ja,jag fick springa en hel del efter den där lilla kotten då han vill undersöka ALLT.
Springa efter hunden är poppis...
Han vill ju gärna "klämma" på hunden sådär "snällt" ;)
Ja,efter några timmars kalasande åkte vi hemåt jag och barnen.
Sambon är på 30 års kalas idag och ska spela där också som dj.
Så han är nog lagom rolig imorgon.
SOFFLÄGE AB ;)

Jag har i alla fall ikväll varit och burit ut en massor skräp som ska till återviningen.
Får se om jag hinner köra ett lass imorgon.
Vore ju toppen....

KRAMAR & TREVLIG LÖRDAG!

2 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

Låter som en mysig lördag! Visst vet jag vad springcykel är! Trots att det inte fanns när mina barn var små ;)
Kram/Maria

MADDISENJ.SE sa...

Mysigt det låter.