lördag 26 september 2015

Städ-dag och oväntat besök.

Lördag kväll och mini sover sen en tid tillbaka.
Han åt en stor tallrik med blodpudding idag. SÖTIS!

Idag har jag städat...
Jag går och tänker på min stora son hela tiden.
Alltså det är lite jobbigt nu.
Sjukhusbesök så ofta nu.
Idag tog jag en stor städning av huset.
Vi började rensa Williams rum och det blev bra sen fortsatte jag nere när grabbarna tog en fiskerunda.

Svärmor har köpt dom läckra ljusstakarna.
Dom kommer ifrån ZBH

Tobbes faster och man kom på en oväntat fika.
Trevligt att träffa dom.
Man träffar dom allt för sällan.

Dessa två burkar köpte jag igår på Thuns när jag,William och svärmor var där.
Har redan laddat dom med kaffe och kakor.... Hihi ;)



Det svarta bordet jag köpte i somras av en vän pryder fint här.
Det tar sin lilla tid att få till det här ibland... Haha ;)
Småbarnstiden tar ju krafter av en kan jag tala om även om jag hinner mycket ändå.


Haha,lilla mini tycker det är såååå kul att sitta i fåtöljen... Haha
Även om inte TV´n är på.... Hihi ;)


Vill önska er en trevlig lördag!! KRAM

2 kommentarer:

Mor sa...

Vad mysigt med oväntat besök och jag kan säga att jag också gillar denna faster. Bra att rensa ur saker. Förstår att du tänker på W för det gör även jag hela tiden. Vi håller tummarna att det kommer att gå bra. I Love you all puss mor.

Malin sa...

Så snygga ljusstakar!!!;)
Ha en härlig söndag!