måndag 19 oktober 2015

helgen.

I helgen var jag och barnen hos mamma och pappa.
Tänka lite på annat och ta en paus.
Vi beställde pizza och delade på en flaska amarone jag,föräldrarna och syrran.
Älskar denna flaska.
Den är min favorit!


Felix och jag mös i soffan.
Kollade in så mycket bättre.
Var någon eran favorit?

Söndag morgon tog vi en frukost och en kall promenad.
Kolla in kossorna och vända tillbaka.
Vi åt lunch och åkte hem efter det.
Mini somnade hemma i sin säng.



Gott med te och macka...
Och mycket godare med härligt sällskap :)


Nu sitter vi på ett sjukhus jag och min son.
Imorgon väntas hans OP. 
Vi har fått ett fint rum med egen tv och dusch och tv.
William tycker det ska bli skoj att sova här även om det är lite läskigt inför imorgon säger han. Kram

2 kommentarer:

Fröken M sa...

Åh va gott ! Jag älskar rödvin och framför allt amarone.
Den flaskan har jag dock inte testat så det får nog bli ett besök på systemet inför helgen :)

Cissi sa...

Läser ikapp lite! Hoppas operationen gick bra! Vad har hänt?

Amarone är verkligen så gott vin ;)