fredag 30 oktober 2015

Höstlovsmys med kusinerna

ÄNTLIGEN FREDAG!!!

I onsdags eftermiddag kom William och Felix´s kusiner hit med mormor för att sova över.
Första dagen blev det bara inomhus men dagen efter blev det massor av mys utomhus.
Promenader,mata kaniner,leka utomhus och mys inne.





Massor av bus....skratt och stojj! ;)
Igår eftermiddag fick Felix´s feber.
Han håller på få tänder så inatt var det lite oroligt.
Han sov bredvid mig men kunde inte sova riktigt bra.
När han fick sen sova i sin säng sov han kanonfint igen.


Baka stod på schemat...
Chokladbollar fick det bli och kladdkaka.




Alexander ville mest slicka smeten... :)




Nu sover Felix middagslur sen en timme tillbaka.
Mamma min och kusinerna har åkt då min pappa kom och hämta dom.
William pysslar lite och jag ska ta igen mig ;)

Ha en fin helg. Kram

1 kommentar:

Cissi sa...

Vilka härliga bilder ;) Hoppas ni får en bra helg ;)