måndag 26 oktober 2015

Inte helt hundra..

Minis kommande outfits som han ska används på kusinens dop! :)

Äldsta sonen ska matcha snyggt med slips,vit skjorta och kavaj! 
Det kommer nog bli super fint det här.
Letar efter kavaj till mini men har inte hittat något ännu ;)


Ursäkta mig för att jag har bloggtorka. 
Jag mår inte hundra just nu.
Oro,illamående,trötthet som spökar här.
Dels för min äldsta son har opererat bort en knöl förra veckan.
Så jag har gråtit till sömns,legat vaken och oroar mig en stor tid av denna månad!

Jag hoppas nästa år blir bättre.
Jag känner bara såhär att jag skulle vilja göra mig av med alla saker som jag inte har haft tid för och kicka igång en ny tid framför oss!
När man inte mår bra så ska man inte ha hundra projektet framför sig.

Kram Jannice 

3 kommentarer:

Adina Karlsson sa...

Ta din tid, hälsan måste alltid komma först. Hoppas att du mår bättre snart, kläderna var jättesöta! Kram

Mor sa...

Kämpa på kramen. Kanske räcker med en överrock från 1960 talet till F?
Kram mor

Malin sa...

Hoppas ni mår bättre! Kram