söndag 29 november 2015

Helgen

Jag blir lika förvånad varje gång.
Helgerna går i raketfart.
Så himla trist.
Jag älskar verkligen helgerna enormt

Alltså jag undrar vad det är med mig just nu??
Glömt så mycket och gör så myxket fel.
I fredags trodde jag att jag skulle ut med en vän men det var idag så ikväll åker jag.
Det tokigaste var att jag redan satt på bussen in och hade åkt fem minuter innan jag kom på det.
Men gjorde lite black friday klappar.
Jag (och Tobbe) glömde packa Williams gympakläder i tisdags,jag skriver min sons namn två gånger och glömmer mig själv på ett grattiskort utan att jag ser det.
Hela mitt huvud är överbelastat just nu :(
Har liksom inte släppt de där med sonen och är inne i någon sorts anda?!


I lördags morse juter sambon och svärfar betongplatta.
Så jag servar med mat.
Hela denna vecka har varit knasig.
Jag känner att det kan bli för myxket ibland och hinner för tillfälligt inte stänga av mig.




Igår var vi hos vännerna i vår grannby.
Bjöds på olika pajer.
Tacopaj,kantarellpaj,Västerbottenpaj och sallad till.
Sen hade Malin gjort god chokladkaka med oreosmak och grädde till det.
Lussekattsglögg,ost och kex och männen drack öl och grogg! :)



Nu ska vi snart inta våran första adventsfrukost och tända första ljuset.

Inga kommentarer: