måndag 16 november 2015

No more useless


Det stora frågan är ju såklart detta.

Jag börjar funderar var den "gamla Jannice" tog vägen??
Hon som älskade att sporta och hade magrutor på magen i ungdomen ;)
Klart man blir lite trött när man har barn.
Men det ska inte försöka stoppa mig nu.
Jag har nu på senaste bara "skjutit upp" det där med träningen eller gjort de lättare för mig.
Nu ska det bli stor ändring på det där..
Från och med nu så ska jag utmana mig själv.
Visserligen har jag gått ner 4 kg men det syns ju såklart inte.
Fast det är inte vikten jag vill åt utan midjemåttet som räknas.



4 kommentarer:

Marie sa...

Samt en inspirations kryssning att se fram emot. Lycka till! Jag tog en promenad idag och sedan dammade jag av min motionscykel. Har tänkt mig 30 min om dagen på cykeln, enkelt igentligen - behöver inte klaga på dåligt väder osv. Tänker även på vad som ska passera in i min mun. Kram

dianasdrömmar sa...

Samma här så lat kram Diana

Cissi sa...

Känner igen det där. Vi får peppa varandra ;)

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar sa...

Heja dig!! Det är klart att du kommer fixa att komma igång med träningen igen.

Tack snälla för din röst! Du får gärna rösta igen :).

Kram Hanna