måndag 28 december 2015

Äntligen lite snö..

Igår kväll kom det äntligen lite snö och idag äntligen fick vi åka bob och snowkick :)
Mja,,eller ungarna fick åka lite i alla fall.
Och gissa om dom jublade högt? :)
Felix och William hade så mysigt och roligt ihop... Ja ni ser ju.
Jag har liksom inte varit på humör på flera dagar men det här behövdes i alla fall.

Julen sa swisch.... som vanligt..





Felix ska bara efter sin storebror hela tiden.
Det är ju så sött när han verkligen tassar efter honom.

Haha,alla hans vantar låg i tvättmaskinen så han fick låna ett par vantar av William.
Så vi satt dubbla vantar på hans händer... Haha,ser lite skojigt ut ;)
Lite stora men det fick gå...




"WIIIIIE" ropar William av glädje.
Så glad och nöjd över julklappen han fick av sin mormor och morfar.

Haha,Felix trillade efter....



Felix tyckte det var super skojigt att åka bob med William.






Wiiiiie, så fort det gick :)
Glädjen av dessa underbara barn..




Sen gick vi in och värmde oss...
Så vi har i stort sett bara varit utomhus idag.

Och städar och fixat i Felix rum.
Flyttat på sambons möbler som fick flytta in till vårat sovrum =/
Men bättre dom står där än i Felix rum tycker jag.
Hur man kan äga så mycket saker egentligen? Haha.

Nej,nu ska jag vila lite.
Vilddjuret sover middag sen en tid tillbaka.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Så mysigt med snö! Blir avundsjuk, för vi har inte minsta lilla flinga här i Malmö! Vilken härlig färg på overallen lillebror har!

Maria at inredningsvis sa...

ÅHHHH vilka vintermysiga foton vi hade bara EN dag snö i GBG haha:) Jag önskar dig ett Riktigt Gott Nytt År och God fortsättning!

Idag visar jag mitt nya kök och stolar på bloggen:)

LOVE Maria