tisdag 1 december 2015

HEJ DECEMBER!

Hej december!
Hoppas du bjuder på mysiga och glada dagar!

Igår vid denna tid stod jag och väntade på bussen skulle komma.
Så fotade jag denna bild.
Min sambo och jag håller på kollar på fönster och ska byta ut den inom en snar framtid.
Till nya tvättstugan har vi dock beställt fönster.
Blir ett kryssfönster som är inbyggt i glaset i mellan och det var underhållsfritt.
Bara att tvätta fönsterna som man får göra :)
Men en annan sak som vi tog upp här om dagen för varandra var att där i mitten av huset.
Där fönsterna sitter,precis där under vill sambon ha dubbeldörren sitta.
Ja,det skulle jag med vilja men ett sånt projekt...
Vi måste då flytta eller bygga om våran trappa inomhus om det ska kunna gå.
Vi klurar lite på det där.
Men det skulle som sagt passa bäst på vårat hus för att se snyggast utomhus.


Alltså jag förstår då inte riktigt.
Jag är nere, så trött,så okoncentrerad, osocial så ofta just nu.
Denna höst har varit så jobbig för mig.
Blev för mycket med allt oroande över min äldsta son.
Jag kan fortfarande liksom gå ner i en deppa men försöker inte visa det utanpå mig.
Och speciellt inte för mina barn.
Hoppas detta tar ett slut snart.

Jag längtar tills sonen får jullov.
Då ska vi mysa ordentligt!

1 kommentar:

Mor sa...

Mycket runt omkring dig som ger dig negativ energi. Det kan också vara så att det alltid kommer en tid på året som är mera känslig än annan tid. Försök inte tänka så mycket på hur du mår utan lev för dagen och njut av dina godbitar. Puss mor