torsdag 10 december 2015

Små tomtenissar..

Idag har barnen gått i tomtekläder halva dagen.
Då jag har skjutit upp fotograferingen av julkortet så var det absolut den sista dagen idag.
Vi tog korten utomhus.


Pankaks-torsdag och en lyxig glöggkväll med lussebullar.
Dock inte mina egna bakade utan sambons mormor som bakat.
Han älskar lussebullar massor.



William fick stå för dukningen idag :)




Så tråkigt när det blir mörka bilder.
Dock lite mysigt när ljusen tänder upp det.
Men ja, synd att det "förstör" lite.
Sen är min kamera lite trasig.
Den hamnade i golv för något år sen och fukt kommer in i den =/
Så jag spar till en ny.




Felix ÄLSKAR pannkaka.
Han skippar alltid besticken när pannkaka kommer fram på bordet.
Haha,försöker ge honom besticken men nej dom vill han inte ha ;)


Haha,ursäkta röran i bakgunden...
Massor grejer överallt.
Håller på städar och rensar och medans tar jag bilder... SMART ;)
Mja,julkassarna som ska in på vinden igen. 




Glögg och lussebulle fick avsluta kvällen.
Nu ska jag slå på tv lite.

KRAM

2 kommentarer:

Cissi sa...

Mysiga bilder ;) och vilka söta smånissar du har ;)

Villa Ell sa...

Så skönt att få skrota runt i tomtekläder en hel dag :-)
Vi har också pannkakstorsdag...

Trevlig helg
Kram