fredag 22 januari 2016

En lång fredag..

Idag skaffade jag barnvakt halva dagen och tog bilen och styrde mot staden,Uppsala.
Lite ärenden stod på listan och hann med både det ena och de andra.
När något händer så är jag ganska snabb.
Allt gick i förvånansvärt i full galopp idag och det kändes bra.
Får upp jobb i min skalle... 
Tänk om några månader är jag där igen och rullar 5 skift schema igen.
Så jag ska passa på att njuta av den sista tiden...


Min lilla busunge som inte är så busig längre...
Eller mja... i perioder.
Men ju mer han börjar prata ju mer förstår han...
Ja,sen kan de ju vara lite "babahahahah"-ord också i mellan åt ;)
Haha,men han förstår mer än vad han pratar.
Men gulligt att han sa "hejjååå......viivii" när vi skulle gå idag... hjärtat smälte!

Imorgon ska jag och Malin ta en heldag på MoS - Mall of Scandinavia.
Lämna barn och gubbar hemma och bara göra sånt vi tycker är kul.
Shoppa,luncha och fönstershoppa... ;)

KRAM OCH GODNATT!!

Inga kommentarer: