tisdag 5 januari 2016

Fåtölj-letare

Håller på surfar runt.
I flera år har jag velat ha en fåtölj.
Eftersom vi är en "stor" familj.. 
Ja,iaf när dom ska ta ligga och ta upp alla soffor så får lilla mamma inte plats.

Så då skulle jag vilja utöka soffgruppsfamiljen med en fåtölj.
Egentligen skulle jag vilja ha en till soffa.....
Men det skulle bli för trångt om en till sån fick flytta in.
Så jag kollar runt lite på fåtöljer i någorlunda lika färg som vi har nu.
Fast egentligen skulle jag vilja byta ut hela soffpartiet och varför inte just i denna sort?
Jag tycker den är så fin med svarta ben och i ljusgrått tyg.
Fast egentligen skulle jag nog vilja ha en mörk grå... kanske?
Nej,det kan jag nog inte bestämma mig förrns jag ser dom i live.
STOCKSUND Fåtölj IKEA Extra bred och djup fåtölj med gott om plats att sitta bekvämt och avslappnat.
Annars idag har dagen gått i full rulle.
Williams kusin har sovit över här och dom har lekt från morgon till eftermiddag.
Ute i backen på tomten och åkt snowkick,bob och skidor.
En mer som ville ut var lilla Felix när han ropade i fönstret efter "William, Wille"...
Haha,mitt i städartagen fick vi avbryta och gå ut till storgrabbarna.
Haha,så sött det där när den lilla också vill vara med dom stora grabbarna och leka..

Imorgon har jag en del att syssla med.
Dagarna är inte lediga här inte även om vi har lov fortfarande.
Men nu längtar William lite efter skolan.

Jag önskade mig faktiskt mer snö och det kom idag! :)
Så jag är lite lycklig över det.

5 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

Jättefin modell, och en skön färg!
Kram/Maria

Madde / Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna sa...

Jättefin! Hade också velat ha en fåtölj hemma. Tyvärr så får jag inte plats ;).

Hemma på Sjuan sa...

Snygg fåtölj. Här kikar vi också efter möbler och har gjort det länge... Kram

Hanna sa...

Vilken snygg fåtölj!

dianasdrömmar sa...

Snygg färg kram