torsdag 11 februari 2016

Energiboost.

Vilken härlig dag idag.
Trodde Felix hade feber igår men han var bara trött och varm.
Så planerna idag blev av.
Vi åkte ned till kyrkis så Felix fick leka av sig lite med andra barn.
Ja,jag trivs bäst hemma jag...
Har inte behovet av att fara omkring hela tiden.
Men idag kände jag att det är dags att ta tag i den sociala biten så Felix får roligt också.
Och det fick han... Han tyckte nog det var skojigt att leka med nya leksaker,sjunga och fika.
Sen träffade han en tjej som han verkade gilla.
Hon stod i dörren och vinkade åt honom och han vinkade glatt tillbaka.
Tänk att min 1,5 åring kan ha så söta känslor!

(Bild ifrån sommaren-15)

Fick en sån energi så jag har hunnit med att köpt bikini också.
Så nu kan jag och William åka ned till badhuset för han kan ju simma.
Jag har haft lite dåligt samvete för att det var ett tag sen.
Men det har ju varit upp och ned för oss ett tag och det börjar vända mot ljuset nu :)
Hann med en snabbfika hos svägerskan och med mig hade jag sambons mormor.

Väl hemma fortsatte jag med städ och plock.
Fick en riktig energiboost idag.
Jag är glad när jag får dom för dom har inte alls varit på besök något de senaste halvåret.
Så dom är mycket välkomna så att få flytta in i min kropp ;)
Ikväll blir det träning och det ska bli så kul.
På fredag tar sambon två veckors ledighet och det ska bli så skönt så.
Då blir det tvättstugebygge... Äntligen!!

KRAAAAM


Inga kommentarer: