fredag 5 februari 2016

Happy Friday!!

Happy Friday! 

Å, en sådan längtan just till helg.
Sov dåligt inatt men det resulterade att jag blev snuvig imorse. Tji fick jag.
Felix blev inte sjuk.
Nu misstänker jag att tänder är på gång.
Han är gnällig,ledsen och tar sig handen för munnen hela tiden.
Så ja,visst måste det vara tänder allt.


Haha,jag skäms lite över hur det ser ut hos oss på vår tomt..
Ett halvt staket där, lite bygg grejer här,en överfull altan som vi har förvarat,massor av grus som tar upp våran parkering,en trasig bil som vi har struntat i,en släpkärra som bara står.. You name it.
Just nu ser det ut som en byggnadsplats och soptipp här ;)
Men det ska ordna sig till slut...
Jag hoppas lite vårinspiration finns snart inom mig.
Jag har tappat inspirationen allt sen hösten där när det blev en del sjukhusbesök (ni som inte har följt mig så kan jag berätta att vi upptäckte en knöl på min son och ett rad sjukhusbesök gjordes och tappade totalt intresse för allt.) och intresse för djuren trillade av nu för någon vecka sen när våran älskade kanin Benny dog.
Sålde hästen sorgligt nog... Dags att sälja kaninerna?
Men har inte bestämt mig ännu.... Velar..
Kanske drar ned på antalet.
Just nu har jag väldigt få kaniner och det känns bra för tillfälligt när det dippar för mig.


Ikväll ska vi nog ha fredagsmys.
Kanske äta något gott och bara vara...
Förtjänar ju det för jag tycker jag har varit hyfsat duktig idag :)

Trevlig helg.
Imorgon upp tidigt för då är det match! :)

4 kommentarer:

Mor sa...

Det är bra att erkänna för sig själv att man har stökigt, då känns det bättre i ens liv. Men jag kan säga att denna sociala media.....dator, iphad och telefoner tar så mycket tid av oss, det märker i alla fall jag. Jag måste själv sätta gränser på min användning. Super härlig W med lyse! Trevlig helg. Kram Mor

Skogsraah sa...

Låter som en mysig kväll :)

N sa...

Hoppas att du får en bra helg!

Hemma på Sjuan sa...

Visst är det så när man har hus att det finns MASSOR att göra jämt... Just nu är det så tråkigt på utsidan när det är så grått. Kram