lördag 12 mars 2016

Solfika i det blivande vårvädret..

Idag åkte dom ut....
Efter en lång sjukstuga (som fortfarande pågår)....
Så fick dom ta lite frisk luft någon timme...
Felix var så otrolig gnällig,trött,oform så han vart rena motsatsen utomhus.
Han älskar att vara utomhus och glömmer lätt att han är sjuk..




Tog många fina bilder på dom...
Dom är så fina mina grabbar!





Matchande utekläder i turkost,svart och mörkblått...
Men skönt att få ha dom utomhus en stund.
Det är ganska intensivt att höra en gnällig bebis,en påhittig junior och en dödsjuk sambo ;)
Skämt och sido..

Klätterapan William som ville utmana sig själv lite.
Han gjorde dock sig illa nära ögat då en pinne gick av...




Ja,här börjar han bli otålig igen denna lilla filur.
De ska hända saker och om han inte kan göra som sin bror blev han ledsen.
Fick hjälpa denna sötis upp en hel del gånger..
Han var nog inte i sitt fullaste toppform om jag säger så.


Till slut gav jag upp och vi tog en fika..
Bryggde kaffe, gjorde saft och hämtade dessa mariekex som dom gillar.
För mig blev det enbart kaffe men då är jag nöjd.
Sol och kaffe mår man bra av ändå..




Snorigt värre....
Man får torka under näsan hela tiden på denna lilla filur..
Men hoppas det blir på bättringsvägen nu...?




Till slut efter lite tjat kom pappan i huset ut också.
Han var inte alls pigg idag och vi skulle på min väns 30 års kalas idag.
Men vi fick ställa in det.
Så synd var så sugen på träffa dom alla :)


Vi önskar er en fin lördag...

2 kommentarer:

Mor sa...

Super härliga bilder. När jag ser W med sin lillebror blir jag alldeles varm av kärlek. Så fin han är med honom. Han är bra att fotografera också. ❤️
Kram Mor

Isabell sa...

Mysigt! :)