lördag 19 mars 2016

Vilken suprise....

Imorgon har jag funnits i 28 år...
Tiden går så snabbt.
Jag har levt i Heby där sambon kommer ifrån i 10 år nu..
Har två underbara barn på 8 och snart 2 år..
Jag älskar livet även om jag håller på bli gammal och senil ;)
Ja, 2 år till så är jag 30 år....

Idag har det varit en fantastisk dag med grillning och städning i garaget.
Samtidigt som jag har varit inomhus med barnen.
Sambon rensar ur och gör så snyggt där inne så...
Sen kom han och överaskade med hämtmat på värdshuset...

En biff med pom duchessmos och sallad...
Ja,ingen LCHF mat här...
Men sååååå gott!!
Det jag saknar mest ifrån förra är mest potatis!!!
Det skulle jag nog ta med till en öde ö....
Men mätt alltså.... Man kan lätt dela denna rätt på två...


Till de så hade sambon köpt vin...
Aldrig druckit förut men det var så gott så...
Australiens druvor...
Och inge fel på årgången.. Perfekt i smak!

Han kan allt välja bra billiga viner ibland.
Killawarra nr 6823
Med inslag av körsbär,vanilj,lakris,eukalypus,björnbär.
Finns också på bag in box.
Får 5 av 5 av mig.


Nu laddar vi för teve mys..
Stora sonen,jag och sambon ska kolla in Gladiatorerna.

KRAM