fredag 8 april 2016

Det där med en bra BH...


Ja,att man många har gått med fel BH storlek, det visste jag om.

Men att 7 av 10 också gör det.
MEN OJ!
Ja,jag går också med fel storlek nu känner jag.
Ont i axlarna typ hela tiden och när jag tar av BH/sport bh blir det skönt..
Jag har bara köpt sport bh:ar nu på senaste och inte tagit hjälp.
Jag tycker verkligen om man är kvinna så ska man satsa på köpa en bra BH och sportbh.
Inte dom där första,bästa och billiga.
Jag har varit hos "BH-proffsen" mer än två gånger och fått super bra hjälp varje gång.
Ja,sen när man fick Felix senast har jag inte gått... 


Inte konstigt att vi får ont i brösten,rygg och axlar.
Och att jag aldrig lär mig att gå till ett proffs varje gång jag ska köpa ny BH.
Ja,ibland tar jag den där enkla,första och billigaste skiten som jag får slänga eller lägga undan.
Nästa gång jag köper en BH ska jag gå till mitt smultronställe igen :)
Där har dom så dom mäter och tar fram just den BH för just dig.

Ja,ni kanske såg inslaget på nyhetsmorgon här om dagen?
Om inte kan ni se det här... Så intressant :)


2 kommentarer:

Mor sa...

Jag köper alltid BH på en BH affär. Proffs hjälp med mätning och de sitter perfekt. Vad heter ditt smultronställe? Mitt är i Uppsala, Vivi & Victoria. Puss

Cissi sa...

Borde också ta tag i det där... Har mest såna billga som sitter sådär efter tjejerna... Illa