fredag 29 april 2016

Efterlängtad fredag...

Happy friday till er alla!
Som ni märker är jag inte så aktiv här.
Dels för att livet rullar på och dels för jag inte har så mycket att säga :)
Det har varit kalla dagar och nu längtar jag bara efter en varmare vår.
Var tog happy weather vägen?

Idag blir det det lungt. 
William har längtat efter att få leka med sin bästa kompis idag som ska haka på hem ifrån skolan :)


Idag ska det äntligen bli skönt att ta helg.
Efter en intensiv vecka så blir det allt skönt att få en helg och förhoppningsvis lite hjälp med den minsta lilla sonen :)

Jag måste ju bara säga att tröttare på saker i vårt hem har jag aldrig varit förut som nu.
När jag bara tittar på en möbel,renovering eller saker att göra blir jag bara så himla less på saker.
Och ta hjälp gör inte saken bättre.
Kanske också besviken på att man aldrig får tummen ur arslet när det gäller oss båda här hemma.
Allt går i det sega tecknet just nu tyvärr.
Sånt kan jag bli galen på :)
Jag har inte direkt en positiv inställning just nu.... Haha,de bådar väl inte så gott ;)


Inga kommentarer: