måndag 25 april 2016

Ett lyft...

Idag passade jag ändå på när jag var inne i stan och gjorde en massor gjort.
Både syn,bankfix och en renovering av mig på ögonbryn och färgning.

De där med banken... Bara hämta en ny dosa...
Haha,herregud vad många frågor man måste svara på för att hämta ut en ny säkerhetsdosa.
Haha,vad tror dom om mig? Att jag ska råna mig själv?
Att jag ska vara någon annan?
Och massor av konstiga frågor som inte ens berör banken eller mig. Haha!
Säkert bara en rutinfrågor men ändå ;)


Väldigt skönt att få ögonbrynen fixade när man ändå var i Uppsala.
Före och efterbild.
Jag ser riktigt ovårdad ut när mina ögonbryn bli buskiga enligt mig.
Jag ser trött ut även om jag ler på bilden..
De är nog ögonbryns färgen som gör ett lyft på mig!!!
Jag ska nog ha lite mörkare än vad jag egentligen har :)
Haha,jag är så dålig på noppa och vaxa dom själv så jag går hellre till mitt smultronställe Pure o
ch ber om hjälp.....
Och jag älskar när dom vaxar brynen..
Det är så hållbart och snyggt i flera veckor!
Ibland händer det väl att jag fixar dom men tycker det är skönt att få proffshjälp.


Felix har varit en gnällig liten pojke idag.
Vet inte om han håller på bli sjuk?
Har en dålig dag eller har ont någonstans?
Han har liksom varigt lite gnällig...
Visserligen väckte jag honom i middagsluren då han sov ett bra tag men han brukar aldrig bli putt så länge...
Men han är nog piggare imorgon förhoppningsvis :)

Inga kommentarer: