fredag 15 april 2016

Status på tvättstugan.

Tvättstugan är i full fart framåt...
Ja,vi är inte snabba på den fronten men vi är mer noggranna..
Väljer det vi vill ha.. Tänker lite till,tittar lite till osv.
Vill vill att det ska bli så bra som möjligt.
Om vi förhastar oss kommer det bara bli pannkaka av allt.
Vi kollar alla möjligheter.
Kära ni... Ni som byggt tvättstuga var har ni valt era luckor,stomme mm ifrån?

Tjat!!!
Jag säger då det:
Det blir klart när det blir klart :)
Det är liksom inte hela världen om det tar en extra månad hit eller dit längre.
Jag längtar lika mycket som sambon att de ska bli klart.
Men man kan inte bara lägga fokus på renoveringen hela tiden.
Ja,det har tagit lång tid denna tvättstuga men det har funnits en rad orsaker till det.
Ibland måste man stanna upp och bara andas och inse att livet är viktigare.



(så mycket jobb och tid som har ängats åt denna i mellanrum och perioder.
När man börjar om från skratch så tar det längre tid än tänkt men så mycket värt det.
När vi gjorde om vårt badrum var det iskallt där inne. Hade ingen bra grund.
Vi betongade,fixade golvvärme mm och nu är det varmt och skönt där inne. 
Inget vatten som fryser heller)


Ja,jag vet då inte om jag vill ha denna dörr i mörkgrått.
Och deffenetivt inte en dubbelsidig målad dörr eller hur man kallar det?
(alltså färg på båda sidorna)
Jag vill i så fall bara ha vitt på insidan och utsidan en annan?
Ja,jag vet inte..... Ett senare projekt...

Solen skiner och det är äntligen fredag...
Det blir nog en toppen helg.
Hoppas vädret,humöret och guldkanten hänger i liv hela helgen :)

HA EN HÄRLIG HELG! KRAM

Inga kommentarer: