tisdag 5 april 2016

TACK!!!

Tack Diana för att du delade med detta chokladmuffins recept...
Är alldeles tokig i dessa underbara muffins.
Dom blev för perfekta.
Fluffiga,fylliga och inte alls torra som jag alltid får på mina..
Nu slopar jag alla andra recept och kommer bara köra på ditt recept.
Och krya på dig!
Hoppas att du känner dig piggare nu :)

Tack,åter tack!!!










Jag kunde inte motstå....
Det fick bli en muffins och en kopp kaffe.
Jag bakar egentligen till gubbarna som renoverar ;)
Men det slink i en i min mage med.... Opsss!!!

Ja,när träningen är på rull blir saker lättare för mig.
När någon i min familj är sjuk... 
Ja,då vette tusan vad som händer ;)

Sonen fick gå till en granne idag.
Ja,jag fick släppa honom på vägen själv men bevakade varenda steg han tog.
De är en 50-väg men dom kan lätt gasa på där.
Han är trafikvan men man vet ju aldrig med bilar ändå.
Vägen är ju läskig här.
Men jag måste börja släppa lite?
Kan inte vara en skyddsängel för varje steg han tar oavsett jag vill.
Hur hade ni gjort?
Han är 8 år,stor,lillgammal,har respekt för vägen och mogen för sin ålder.
Kanske bara jag som är lite skrajsen?? ;)
Mini låg ju och sov i sitt rum så kunde inte lämna honom.
Barnvakten räcker ju inte till grannen...
Men jag kunde bevaka honom hela vägen och se honom till han kom på deras tomt.
Ska bli spännande och se om han håller tiden han ska hem på..
Vi ska gå och möta honom då.

Kram

2 kommentarer:

Browneyedgirl sa...

Nu blev jag fika sugen som bara den ;)
Vet hur det är det där med att släppa lite på taget, oj så svårt. Och vet du, man gör det aldrig, jag lämnar fortfarande inte min barn utan att titta till dom typ hela tiden i lekparken och då är dom 9 10 och 12 år *hihi*

dianasdrömmar sa...

Gulliga fina du, tack :) <3 visst är dom goda, tyvärr inte bättre buhu nu vill jag bli frisk kram Diana