söndag 8 maj 2016

BABYSHOWER FÖR MIN TVILLINGSYRRA!

Ja,idag samlades tjejgänget för att överraska min syster med en babyshower :)
Vi tjejer såg en timme innan syrran skulle dyka upp för att duka och förbereda babyshowerkalaset!

Ja, det blir ju en pojke som sagt ;)



Har inte sett tjejerna på länge men det var kul att fika,umgås och skratta...
Jäklar vilket underbar väder det bjöds på.

William fick haka på och vara hos mormor och morfar en stund.
Felix fick vara hemma med sin pappa.




Hihi,så skoj när hon blev överraskad av oss..
Ja,ni skulle ha sett hennes min... Tyvärr lägger jag inte upp videon här ;)


Josefine och Sandra hade bakat väldigt fina och goda tårtor...
Ja,vi tog två bitar... 
Kaffe och mineralvatten och blåbärsbullar!
Allt var så gott så.





Ett lyckat babyshowerparty...
Hoppas syrran tycker det var lika skoj :)




Sen blev det frågesport, gissa hur stor magen var osv...




Konfetti och babytema...
Servetter,muggar,ballonger och assietter är köpta på partyhallen :)



Haha,klurig frågesport... Gissa bara rätt på tre av elva... Haha!


Sen blev det att öppna paket och lekar...
Haha,gissa hur stor magen var jag närmast på :)))


En trevlig dag om inte annat med vänner!! :)

1 kommentar:

petra sa...

Men så roligt med babyshower,grattis då blir du moster snart då.