torsdag 12 maj 2016

När man bara vill ha helg....

Precis så tänker jag och Felix just nu.
Även om vi hade en lyxig lång helg förra helgen trots allt.
 
Idag måste jag säga att det var lite skönt att vi hade kalla vindar..
Jag har sovit så dåligt två nätter i sträck och värmen är förbaskat jobbig på vår övervåning.
Men jag klarar mig.... Har två duktiga söner som sover bra om nätterna så det är synd att klaga :)
 
 
Tagit dagen som den kommer...
Mina söner har varit lite små krassliga och börjar komma på rätt bana igen :)
Annars bara njuuuuter vi...
Ja,ni har kanske märkt att vi inte är "så sociala" här inne just nu ;)
Men livet ibland kommer före...
Har ju lite perioder i mitt liv som att blogga är tråkigt ett tag.. Haha!
 
Ha en toppen fin dag!
I helgen skulle det bli skit väder hörde jag?! :)
Men vi får roligt ändå.

1 kommentar:

Fröken M sa...

Skitväder är ju inte kul - jag längtar redan efter sommarvärmen som lixom försvann över en natt !
Samtidigt så inser jag att vår trädgård behöver regn och GÖDSEL så det tänkte vi passa på att fixa i helgen :)
En riktig "skit göra" - men jag vet ju att det kommer bli grönt och fint efteråt !