söndag 19 juni 2016

En dröm!!!!

Jag är kär...
Titta vilken dröm jag slog upp här om dagen på hemnet...
Alltså wow 😍😍😍
Hur kan man ens vilja göra sig av med detta?
Ja,nu har jag ingen aning om vad som ligger bakom.
Kanske en skilsmässa eller något... Men ändå? 😳😚
Sååååå fint!!!!

Ja,ni lär ju gå in och läsa och kika på resten av bilderna här: http://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-resaro-vaxholms-kommun-svenonius-vag-6-9425955 👌🏼



















Det är så jag.
Om jag bara kunde få ett efterliknande hus här.
Men det är svårt när man har fler viljor.
Hag gillar den lantliga stilen.
Kör på rena färgen men kan givetvis blanda in färger också.
Jag Vill ha vit i som bas och krydda med färg i inredningen :)
Sen Sks de gärna vara udda saker av inredning 😊

Ja,starka viljor blir oftast en blandning av vad man båda gillar och då ibland blir de hajkon tajkong i skallen 😂i

1 kommentar:

Mor sa...

Super fint 🌹😍👍🏻