måndag 6 juni 2016

Jag har liksom inte tid...

... Att blogga!! Livet går tidigare :)

Helgen sprang iväg i sin vanliga ordning.
Skönt med En extra dag ledigt för sambon..

I helgen har vi umgåtts massor med mina föräldrar,syster med familj, vänner, mina barn.... Hela helgen var fin! :)



Alltså en timme behövdes för att sätta sig ned utan att ens tänka på barn..
Barnens pappa tog dom "under armen" och åkte iväg...
Jag har liksom glömt bort mig själv.
Kanske låter lite ego!
Men jag är noga att ta hand om mig själv och pausa lite om jag behöver.
Jag känner inte att jag fått den tiden...
Och jag vill inte falla på marken.
Har lätt att göra det även om jag har varit med om en del och samlat på mig erfarenheter igenom åren...

Såg faktiskt en ungdomsfilm nu ikväll och jäklar vad några bitar ut denna serie påminde om just mitt liv som 17-18 åring.. Huvudrollerna var Happy Jankell och Fanny Kiefelt...tummen upp! Just för att de är sånt som händer på riktigt..


I lördags var som sagt min familj här...
Umgicks och fikade...
Hihi,de blev spontan träff och både systern och mina föräldrar hörde av sig och ville komma. Skojigt!


Ja,de där med mat har inte varit min staka lycka...
Har perioder som jag verkligen bara faller...
Speciellt när man har dåliga dagar... Buhu!!!
Jäkla dumma begär man har ibland.
Men nu rullar jag på igen och hoppas på resultat ;)


Haha,men ni ser....
När man blir bjuden på kalas så lär man ju ta en tårtbit... Men ja, som sagt super god och de var värt det.
Tack Emelie för super fint 30års kalasfika!
Hihi,hon fyllde i mars men de blev en aning försenat firandes från vår sida.
Dels för vi blev sjuka och missade hennes fest :( 



Hihi, kusinbus.... Alla tre förutom Felix har Emelie som gudmor! Jessica,rätta mig om jag har fel? ;) 

Denna sötnos och jag spenderade kvällen framför mys och teve.
Han var lagom mosig när han inte sovit middagslur.
Han somnade i bilen hem ifrån kalaset :)
Så söt som socker!!!
Ja,dom andra drog och fiska och vi myste..
Sen skickade Felix runt halv nio :)
Imorgon vaknar vild djuret i en härlig tid kanske ;) skönt iaf att han vaknade nio nu varje dag... 

1 kommentar:

Maria - Wikers Liv sa...

Skönt med egentid, och familjetid! Det är en balans det där att må bra, gäller att hitta sin egen.
Tack snälla för svaret om blomman, den är så fin! =)
Kram och ha en fin nationaldag!
/Maria