lördag 25 juni 2016

Midsommarafton!

Full rulle på dagen...
William stod i köket med mig och jag fick bra hjälp.
Han tvättade potatis och baconlindade halloumi.... Söt hjälpreda man har :)


Var tvungen att ta lite foton på ungarna mina.
Ja,eftersom vi inte hade bra väder... 
Men endå varmt utomhus men och regnfritt blev det iaf en bild inomhus.
Hade ju varit fint utomhus men de blev liksom inte riktigt tid för att pyssla med det :)
Det är ju lite och pyssla med inför midsommarfirandet..



Och om Felix kunde sitta still??? Typ 5 sekunder...
Både jag och William suckade med skrattande miner :)


Vi hade knyt.... Smidigt så.
Olika kötter, kallrökt lax, malins goda inlagda sill (jag backade), färsk potatis, sallader, fröknäcke ala malin, tsatsiki, bea, rödvinsås mm..
Rosevinét jag köpte som vi drack var detta:
Såååååå gott!!!!

 


Malin hade gjort sin goda och fina midsommartårta....
Ojojoj,sååååå god så...
Ni skulle sätt Felix..... När tårtan kom fram så tog han första parkett ;)
Alltså han är en riktig tårt och glass kille... Haha.
Ja,han åt tårta med händerna ;) GULLIGT SÅ!



Tog några snabba bilder... Hihi,Dom blev suddiga lite... 


Stora killarna som tog en tv spels runda också...
Medans Felix gluffsade i sig midsommartårtan.... Hihi



Sen kom besöket med denna fina midsommar bukett...
Sååååå himla fin så! :)

Inga kommentarer: