onsdag 22 juni 2016

När man har fått färg i håret...

Idag åkte jag till sala och frissa mig i ny färg.
Hade ju en sån tråkig utväxt så 🙈
Men nu är sommaren räddad ☀️
Det är så härligt att bli ompysslad... Sånt man sällan hinner med nu i småbarnsåldern. Men herregud när man suttit där och så härligt att gå ut igenom dörren och känna sig snygg igen 😚😂 ja,de är ju guld värt i alla fall...


Passade på att midsommarhandla 🌸
Vi ska fira midsommar med vännerna som vi nu har gjort för tredje gången i år? Eller om det blir andra, minns inte 😄

Herregud vad tiden går fort. Felix blir 2 år i juli och han babblar för fullt.
Han fattar ju allt också 🙈😚 han tar efter allt. Sjunger lite sånger. Börja räkna lite också och säger dom fem första bokstäverna i alfabetet.... Så kul 😊
De enda är att han kan ha ett jäkla humör i mellan åt men hellre det än tystlåtna barn ✌🏼️😁

Nej,har faktiskt varit svårt att följa sina rutiner med kosten.
Därför resultaten inte blivit som jag velat. Så trist när de gick så bra och sen pang bom så blev de en pannkaka av allt.
Men nu jäklar måste jag ta tag i detta igen 😄 blir lätt less om jag inte hinner träna... Nya tag! Kram

1 kommentar:

Mor sa...

Planering är A och O för att lyckas. Kram Mor