onsdag 20 juli 2016

Utflykt

Igår (tisdag) så gick jag och äldsta sonen ut på kantarelljakt... Vi hittade några stycken som vi gav bort till Tobbes morföräldrar då vi skulle vidare till Östhammar till min faster och hennes nyöppnade cafe 😁
Hon har drömt länge om ett cafe och nu äntligen så har hon ett! 💜




Närproducerad glass ifårn väddö smakade smasken, jäkligt gott kaffe enligt skylten stämde ju bra 👍🏼😍 och morotskakan är ju fantastisk gott 👌🏼 




Hihi,en nyvaken Felix blev rädd för en man eller kanske hans vovve...
Ingen som vet mer än han...
Dock är han små blyg för människor sådär...
Han började gråta, satt händerna framför ögonen,kröp ihop som en liten skalbagge och sa "åka bil hem"...
Försökte förklara för honom att de inte var någon fara och försökte toka bort honom... Paff man blev 😳
Helt plötsligt blir det så ibland...
Mamma sa jag var ganska lika..
Efter en halvtimme så blev han som vanligt igen...





William lånade min mobil och fotade lite på oss alla 😜 blev en selfie på honom med såklart!!! Hihi



Och underbart väder bjöds det på med ☀️😎✌🏼️ sånt gillas ju verkligen nu när solen lyst med sin frånvaro till och från 😁


Barnen lekte av sig i lekparken, spanade in utegymmet oxh sprang och busade 😚



Sen tittade vi förbi min mormor och morfar i deras sommar stuga då mamma och pappa hade tänkt åka till oss så samlades vi alla som var på vift där och åt plock mat 😄 så mysigt att träffa alla💖
Morfar tog grabbarna och gick på promenad.. Dom skulle kolla in kossorna 🐄 så fint kort på min morfar med mina söner!



Felix plockade smultron i trädgården och mumsa i sig 😚 sen åkte vi,mamma,pappa och syrran hem till oss och fikade och kollade in alla nio ungarna som jag har just nu...😁


God natt 😴😴😴😴

Inga kommentarer: