onsdag 31 augusti 2016

Mitt nattsällskap



Den där minsta aka mini/söt-Göte/Fille eller som han nu heter , Felix , har precis som vi andra blivit förkyld..
Jag är pigg igen🙌🏼🙏🏻
Hade bara fyra dagar jag kände mig sjuk.
Men dom andra tar för sig på både soffan och vilar ikapp sig.
Män är bra roliga.... Alltid samma visa sp blir dom "dödssjuka" när en liten bacill attackerar dom 😚😁😂
Kan inte vara så myxket smärta män tål 😉 vi har då fött barn någon gång i livet och har mens smärtor 1 gång i månaden i typ fyra dagar... Vi klarar smärta bättre tror jag 💪🏼😝
Samma med era karlar?☺️😇

Mini Ville inte sova när han skulle sova.
Ont i halsen, snorig,hostig.. Var trött,ledsen och arg.
Så han fick bli min nattgäst ikväll 💗
Han som älskar att sova ensam och mörkt🌛
Han har fått en alvedon att sova på.
Förhoppningsvis får han sova nu 😴💤😴💤⭐️💫

Inga kommentarer: